دستگاه وکیوم ویبره درمان ناتوانی نعوظ آقایان

وکیــ ـوم همراه از موارد ناتوانی ج.ن.س.ی ذکر شده میتوان کاهش جریان خون به آ.ل.ت و یا فقدان قدرت نگهداری خون در این محل را نام برد. این دستگاه با تقلید از مکانیسم طبیعی بدن طراحی شده و قادر به ایجاد توانایی در بروز و نگهداری حالت بدن برای انجام امور ج.ن.س.ی بوده و فرد نیازی به استفاده از دارو ندارد. برای ایجاد حالت X درون محفظه شیشه ای قرار گرفته و با ایجاد خلاء توسط پمپ، جریان خون افزایش یافته و حالت سفتی ایجاد می شود. سپس حلقه فشاری در قاعده قرار می گیرد که مانع از خروج خون داخل گردیده و این حالت پس از برداشتن محفظه شیشه ای همچنان حفظ خواهد شد. این حالت را می توان برای مدت حداکثر 30 دقیقه نگاه داشت و هر چند بار که بیمار نیاز داشته باشد میتوان آنرا تکرار نماید. پس از برداشتن حلقه فشاری و برگشت خون، آ.ل.ت به حالت طبیعی و اولیه خود باز خواهد گشت. دستگاه به سادگی جایگزین حالت طبیعی شده و یکی از بهترین راههای درمان ناتوانی در مقایسه با داروها، هورمونها و یا جراحی می باشد.
"دستگاه وکیـ ـوم" وسیله ای است پزشکی با طراحی منحصر به فرد که باعث ایجاد نعـ ـوظ بصورت طبیعی می گردد. این دستگاه بطور کاملا موثر و موفقیت آمیزی برای ایجاد حالت در بیماران دیابتی، بیماریهای عروقی، صدمات نخاعی، اسکلروز متعدد، جراحی پروستات و ناتوانی های ج.ن.س.ی ناشی از مشکلات روحی روانی، به دنبال درمان دیالیز، اشعه درمانی، جراحی و آسیب های وارده به لگن مورد استفاده قرار می گیرد. از عمده ترین دلیل بسیاری از موارد ناتوانی جنسـ.ی، کاهش جریان خون به آلـ.ت تنـاسـ.لی و یا فقدان قدرت نگهداری خون در بافت اسفنجی آلـ ـت را می توان نام برد. این دستگاه با تقویت مکانیسم ارسال خون به آلـ.ت تنـاسـ.لی باعث بهبود این مشکلات میگردد.دستگاه وکیوم پس از مدتی باعث بهبود کیفیت نعـ ـوظ و قوام آلـ ـت می گردد در سیستم جدید دستگاه وکیـ ـوم با استفاده از ویبراتور دستگاه و قراردادن آن بر روی آلـ ـت میتوان زودانـ ـزالی را درمان نمود.
دستگاه واکیـ ـوم بدلیل عدم عوارض و کارایی بسیار خوب در بیماران، مورد توجه روز افزون قرار گرفته است. مشکل نعـ ـوظ غالبـا” به واسطه ضعـف در بافت آلـ ـت، به عـلت مشکلات روانزادی یا بیماریها و یا عــدم ورود حجم خون کافــی به درون بافت آلـ ـت می باشد . لذا این وسیله با استفـاده از مکانیـــزم مکش یا پمپاژ؛ باعث ورود حجم خون کافی درون بافتـهای اسفنجـ ـی شده و حجم بافتها را افزایش میدهد وباعث گشاد شــدن سینوزوییـــدها و وریـــدها می شود که در نتیجه حجم خون در گــردش، در آلـ ـت بالاتـــر مـی رود و نعـ ـوظ کامل را نتیجه می دهد، که به نوعـی تقــویت و توانبخشی را نیـــز به واسطه پر و خالـــی شدن بافت آلـ ـت از خــون( انقباض و انبساط ) به وجــود می آورد . از آنجا که عملـکرد این دستــگاه مطابق با مکانیــزم طبیعی آلـ ـت تناسـ ـلی می باشد، فاقـد هرگـــونه عارضه یا مشکلاتـــی است که به دلیل مصرف داروها پیش می آید.

برخی از ویژگیها
1) افزایش رضایت از رابطه ج ن س ی و جلوگیری از انـ ـزال زودرس  2) مناسب برای مردانی است که قادر به ایجاد یا حفظ نعـ ـوظ خود در حیـن نزدیکـی نیستند  3) کارایی و تاثیر گذاری بیشتر نسبت به وکیـ ـوم ساده  4) درمان زودانـ ـزالی با استفاده از ویبراتور دستگاه  5) ایجاد حالت نعـ ـوظ در بیماران دیابتی ، بیماریهای عروقی
این محصول در محصولات زناشویی پایین سایت موجود می باشد.
با تشکر از انتخاب شما