کرم لارگو افزایش دهنده دستگاه مردانه

کرم لارگو محصول کمپانی آلمانی Inverma بوده و بیش از 40 سال است که به عنوان یکی از برترین ، محبوب ترین و قدرتمند ترین محصولات در جهت رفع مشکلات مقاریتی آقایان مورد استفاده قرار میگیرد. کرم لارگو دارای موادی است که پس از جذب توسط پوست، گردش خون را در ناحیه مورد استعمال به شدت افزایش می دهد. همانطور که می دانید عمده حجم آ لت تناسلی مردانه توسط بافت اسفنجی شکل و خون پذیر اشغال شده است. عملکرد کرم لارگو به نحوی است که با افزایش جریان خون در این بافتها سبب تکثیر سلولی و توسعه بافت مذکور شده و در نهایت نتایجی را همچون افزایش سایز آ لت تناسلی و ... را به همراه خواهد داشت 1. افزودن به درازا ، ضخامت و سختی آ لت تناسلی در حالت نعوظ به صورت دائمی و مادم العمر 2. افزودن به حالت راست شدن هر چه بیشتر آ لت تناسلی در هنگام تحریک (Bigger Harder Eriction) که از آن به عنوان سختی سخره یاد میشود 3. تسلط بر قدرت و کیفیت نزدیکی و جلب رضایت شریک شما. محصول مذکور به شدت در کشور های اروپایی پر طرفدار می باشد

رسیدن به اوج لذت (ا.و.ر.گ.ا.س.م) شدید تر ، فشرده تر و قوی تر (ا.و.ر.گ.ا.س.م : به معنی حالت رسیدن به اوج لذت که نهایتاً به انزال منجر میشود) 5. افزایش سایز آ لت تناسلی به شکل دائمی ، بی خطر ، بدون زحمت و هرگونه مشکل و بدون درد (اصلی ترین اثر پماد) 6. درمان اضطراب و تشویش پیش از نزدیکی (Stress & Anxiety) به علت پیدا کردن اعتماد به نفس از داشتن آ لتی خوش سایز 7. خون رسانی بهتر به آ لت تناسلی شما 8. افزایش شور جوانی (Vigor) و احساس شادابی 9. افزایش میزان و شدت جریان خون رسانی در مناطق تناسلی (اندامهاى تناسلى) و پر خون گردیدن کامل حوضچه های اسفنجی در هنگام نع-وظ به علت دارا بودن عوامل متسع کننده عروقی (Vasodilators) که بر روی بافت های پیرامونی آ لت تاثیر میگذارند .
حجم هر تیوب از کرم لارگو معادل 40 میلی لیتر میباشد. در صورت استفاده صحیح ، هر تیوب از کرم لارگو را میتوان به مدت 6 هفته استفاده نمود . روش مصرف کرم لارگو : ابتدا آ لت تناسلی خود را با آب گرم و صابون به خوبی شسته و آن را به صورت کامل خشک کنید. سپس آ لت خود را با مقداری کرم چرب کرده و آن را به آرامی مالش دهید تا محتویات کرم به صورت کامل جذب گردد. فعالیت فوق را 2 بار در روز انجام داده و جهت دریافت نتیجه مطلوب مصرف کرم را 8 تا 12 هفته ادامه دهید .

برخی از ویژگیها

1) درمان ضعف و افزایش فوری قطر و طول در اندام تناسـ.لی  2) غلبه بر ناتوانی های خود مانند انزال زودرس، ناتوانی نعـ.وظ و بی میلی  3) افزودن به درازا، ضخامت وسختی آ.لت تناسـ.لی در حالت نعوظ به صورت دائمی  4) افزایش شور جوانی (Vigor) و احساس شادابی,قابل استفاده در همه جا  5) درمان اضطراب و تشویش پیش از نزدیکی (Stress & Anxiety)

این محصول در محصولات زناشویی پایین سایت موجود می باشد.

با تشکر از انتخاب شما