کپسول گودمن درمان انزال زودرس آقایان

کپسول درمان ناتوانی آقایان گودمن - 60 تایی یک مکمل گیاهی کاملاً طبیعی میباشد که جهت افزایش خون پذیری کلی عضو مردانه در کنار افزایش ضریب سلامتی ، قدرت و سختی نعـ.وظ ، افزایش زمان نزدیکی و جلوگیری از انـ.زال زود هنگام و … مورد استفاده قرار میگیرد. در این مکمل از گیاهان متنوعی از فرهنگ ها و تمدن های شهیر سراسر جهان برای افزودن به حجم بافت های تهییج پذیر ، اسفنجی و خون پذیر عضو مردانه به نام کورپورا کاورنوسا بهره گرفته شده است. افزودن به درازا ، ضخامت و سختی عضو مردانه در حالت نعـ.وظ به صورت دائمی و مادم العمر ، افزودن به حالت شق پذیری هر چه بیشتر عضو مردانه در هنگام تحـ.ریک که از آن به عنوان سختی سخره یاد میشود. گودمن یک ترکیب کاملا گیاهی می باشد ، که از گیاهان متنوع برگرفته از تمدنها و فرهنگهای شهیر سراسر جهان تهیه شده است. این گیاهان در طب سنتی جوامع مختلف به عنوان برطرف کننده مشکلات و ناتوانایی ها کاربرد های فراوانی داشته اند.

به طور معمول 68% از زنان به 8 دقیقه زمان تا رسیدن به اوج لذت و 45% از آنها به 12 دقیقه وقت نیاز دارند متاسفانه بیشتر از 75% از مردان قادر نخواهند بود بیش از 3 تا 6 دقیقه خودشان را کنترل نمایند. گودمن سبب جلوگیری از انـ.زال زود هنگام و افزایش زمان نزدیکی ، بهبود نارسایی های نعـ.وظی و افزایش وضعیت سختی می گردد همچنین باعث افزایش فشار و حجم خون پذیری بافت اسفنجی و متعاقبا افزایش حجم ، قطر، طول و چگالی آلـ.ت مردان می شود. از اثرات موازی ان می توان به افزایش تمایل ، شورجوانی ، بهبود کلی وضعیت گردش خون ،بهبود عارضه کمبود اسـ.پرم ، تضمین کلی سلامت سامانه تناسلی و دستگاه تولید مثلی نیز اشاره نمود.
روش استفاده : 2 کپسول در طول روز به طور منظم مصرف شود . بهتر است یکساعت تا دو ساعت بعد از غذا خورده شود . دقت نمایید نباید بیشتر از 2 کپسول در روز مصرف نمایید . این قرص باید با یک لیوان بزرگ آب بلعیده شود . توجه:اگر در شرایط خاص زمان مصرف دارو را فراموش کردید دوز آنرا 2 برابر نکنید . این قرص نباید بیشتر از 8 هفته مورد استفاده قرار بگیرد . کپسول گودمن کاملاً گیاهی بوده و تا کنون هیچ گونه عوارض جانبی برای آن ثبت نشده است .
این محصول در محصولات زناشویی پایین سایت موجود می باشد.
با تشکر از انتخاب شما